människor

Jobb jobb jobb - men det är kul!
Finns det något annat yrke som ger så mycket tillbaka än när man arbetar med människor? Jag tror inte det! Människor är så intressanta, ingen är sig lik, alla är en utmaning att lära känna, men de flesta är trevliga och goa att ha att göra med! Gamlingar är ju ändå för roliga..haha..man vet aldrig vad man får höra och se. Men idag var en fin dag, jag har varit en tants "lilla gulle" och vi har skrattat och sjungit tillsammans. Tråkiga saker har jag också gjort men det är sånt som ingår i jobbet.

Saknar gymmet lite, men jag yogar på - vilket är skitbra för min vighet, smidighet och styrka!

I helgen ska jag få återse min sötaste nos och vi ska på bröllop, vilket ska bli jättekul! Jag har inte varit på bröllop sedan jag själv var en liten tärna med permanentat hår, då var jag kanske 6år?! Det var min yngsta moster som gifte sig då och vi syskonbarn fick bara brudnäbbar :) Ett tag sedan ja...

En blick. En vink. En kram. En kyss. Ett Ja. I nöd och lust. Bröllop är romantiska, varför gifter sig så få?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0