Blåsigt, kallt..men inom mig är det lugnt

Idag har det varit en tur till stan, en långpromenad i den iskalla blåsten och lite skitsnack med kusinen och killkompisarna. En lugn lördag alltså. Ganska skönt. Fika hos moster, trevligt! Även solen tittar fram och värmer en aning...

Känner mig ganska harmonisk idag. Igår var jag trött och lite deppig, saknade mitt hjärta så..Men idag, lite lättare, lite bättre...Målat och lugnat min själ. Var hos frissan imorse och gud vad skönt det är när de masserar hårbotten...I love it!! Ibland måste man ta hand om sig själv, sin kropp och sin själ.

Vacker underbar fantastisk
solen lyser upp allt det fina
Du är det vackraste och finaste jag vet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0