1Juni


Det är Juni månad idag. Jag kan inte förstå det fastän jag längtat så ortoligt mycket efter dessa månader, sommarmånaderna. När snön föll, när det susade i träden och när kylan gick in i märgen Då längtade jag efter denhär tiden och nu när den är här känns det som att jag inte är beredd på den. Det kanske kommer...

Min älskling har åkt till Åbo, på jobb. Jag ska vara helt ärlig och säga att jag saknar honom redan, fastän det bara gått en dag. Det är ju en bit av mitt hjärta så det är väl klart att jag känner saknad...

Min älskade, roliga och härliga syster är här! Hon stannar till torsdag! Det är så roligt att få umgås med sin syster när det är så sällan vi får vara tillsammans. Idag har vi gått på Mariehamns gator och njutit av sol och glass.

Jag är tillbaka från en timmes promenad/jogging tur. Hur skönt som helst, svetten bara rann - underbart, då vet man att man tagit i ordentligt! + att jag hade bra musik i öronen och en massa bilar som susa förbi och då Måste man ju ta i lite hårdare...haha..Ska smaska på melon ute på trappan i solen - sommarfeelings!

Helgen var underbart skön och rolig med studentfirande, grillning, trevligt umgänge, få kärringstopp när jag möter polisen och dom skrattar, en vacker kväll påväg ut till hammarland (bilden ovan) m.m.m.m ! Men jag har varit jättetrött både psykiskt och fysiskt efter den senaste tiden i skolan - ja, helt slut faktiskt. Två dagar ledig tid till, sen är jag nog på G igen :) och redo för att börja jobba!!

Johan, studenten Christoffer och jag utanför Lusse.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0