working on my self

Varje dag är en kamp. En prövning, ett arbete med sig själv. Ja, jag tror det. Att man arbetar med sig själv, sitt jag varje dag. Man möter situationer och tankar som gör att man ifrågasätter, funderar och utvärderar sig själv och sedan tar man beslutet att fortsätta så som man har gjort eller utvecklas och förändras. Oftast märker inte folk dessa små förändringar men de kan betyda väldigt mycket för en själv och för sitt eget mående. Jag har märkt att jag får arbeta med mig själv och mina känslor nästan varje dag, ibland omedvetet. Men det känns skönt och egentligen tryggt att veta att man vågar granska sig själv och sina känslor och kunna ta itu med dem och gå vidare, starkare och säkrare på sig själv och sitt jag.

* Väx dig stark i dig själv * 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0