sommar.

 
Vi har varit i Lemland. På stugan under lördagen, vi åkte direkt när min jour slutade. Det var underbart att få komma ut lite, ut till en ö, åka båt, sitta och meta (fick två små abborrar faktiskt), ligga och läsa i solen, grilla, bara njuta av vattnet runtomkring och ledigheten....åhh vad härligt det var! Idag har jag också njutit. Vi har bara slappat och sen har jag tagit en promenad med kära mor. Skönt.

Imorgon börjar ännu en arbetsvecka för oss alla sommarjobbare, vi som ännu inte har lyxen av att få njuta av det härliga ordet och vad det betyder "semester"..Den tiden kommer väl så småningom, man är ju fortfarande ung och energisk, då orkar man jobba och det är väl bra att skaffa sig erfarenhet och extra mynt i börsen, det passar alldeles utmärkt för min del!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0