handle with care

Det ska bli väldigt skönt att få umgås med mitt gull i helgen! Jag har saknat honom, mycket...Men jag saknar oftast mer i början, sen går det lite lättare, kanske hjärtat vänjer sig lite eller bedövar sig lite för att inte sakna så mycket? Nåväl, han kommer imorgon i alla fall så får mitt hjärta sig en dos av kärlek igen - underbart - kärlek - finns inget vackrare och mer ömtåligt än kärlek. Man ska vara försiktig med den, den är handgjord, skör och väldigt väldigt vacker men tål inte vad som helst...handdisk med försiktighet, så att det inte går sönder och faller i bitar för det kan ta ett tag att tillverka ny kärlek, speciellt om den förra gick i tusen bitar..



Det var vackert i Åbo kl 02...Det var skönt att sitta ute på balkongen, mysa, bara vara ledig...
haha..så klart står det en bil utanför strippklubben "Blue Room"..




Kommentarer
mia

hahahaha Blue roooooom

2009-07-09 @ 21:09:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0