sol, värme, kärlek

Idag har det varit sovmorgon och senare en sväng ner på stan. Jag köpte en ny kalender. Sedan märkte Johan att jag hade ett litet hål i min tröja, så jag köpte en ny och bytte på en toalett, så kan det gå. Synd bara att tröjan med hål var en märkeströja som är jätteskön.

Det har varit en underbart vacker och varm dag i Åbo. God mat har vi lagat och mycket god efterrätt, jordgubbar och glass...ojoj...vad gott! Senare blir det lite annat smått och gott framför tvn.

Har just rakat bort allt hår på Johan, nu är det 6mm. Han passar i det med :)

Nu, ut på ballen och njuta av kvällen! Resten av släkten är på 30 års kalas. Hoppas den blir lyckad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0