me, my self and I

När solen skiner och himlen är blå - då känner jag att jag lever! I hela min kropp så känner jag hur energin flödar och att ingenting är omöjligt. Då solen är inbäddad i ett tjockt molntäcke däremot, då vill jag också vara inbäddad, i sängen. Då känns livet tungt och både hjärna och kropp arbetar sakta och trögt. Igår var en sådan dag, men som turen var fick jag besök av en härlig tjej som piggade upp min kväll, Mia och jag var på promenad och prata och prata och prata..precis som det ska vara. Idag har energin flödat på nytt i min kropp, jag vaknade redan kvart över sex (!) imorse men låg förstås kvar till väckarklockan ringde. Men det kändes härligt, livet kändes härligt och det gör det än...

Det är endast en sak som fattas mig just precis nu------och det är DU! Du som färgar min himmel vackert rosa och som får mig att sväva på underbara fluffiga moln och som får mig att le med hela min kropp och hela min själ! Just precis DU just precis NU!♥


          * Njut av livet *


Kommentarer
Johan

Älskar dig!!!!

2009-07-30 @ 04:01:57
emelie

Dessa vackra ord. De piggar upp en stressig dag, de ger mina kinder en vacker rodnad och de värmer i både kropp och själ. Tack gulle för de underbara orden! Jag älskar dig också!

2009-08-05 @ 20:38:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0