inte så lätt

Det är verkligen inte det lättaste att hinna eller rättare sagt orka med 100% jobb, examenarbete, sambo, vänner och egen tid. Tyvärr, men det går inte för mig att lyckas vara pigg och på G när det gäller alla dessa saker som jag tycker är viktiga, allihop för den delen. Dessutom är jag en person med väldigt starkt samvete - alltså jag får väldigt lätt dåligt samvete om jag inte sköter som de saker som är viktiga, jobbet, att få min examen, träffa mina vänner, vårda kärleken och ta hand om mig själv. Så det är inte så lätt, men vem har sagt att livet ska vara lätt?! Jag är glad att jag har alla de där delarna i mitt liv och försöker så gott det går att vårda dem alla....

I helgen har jag gått mycket i skogen = terapi för kropp och själ. Vi har mumsat smörstekta kantareller som vi (jag och Johan) plockat....gott!

                                                                                                            ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0