Det finns ett hjärta som är sött

Det är som vanligt, med jobbet alltså. Inget att tillägga på den fronten förutom att jag fortfarande tycker att det är kul.

I måndags kväll följde jag med mamma och mina två mostrar in till stan. Vi gick och strosa, åt en glas och njöt av att det Äntligen är lite liv i Mariehamn! Det var nästan en chock för mig att se alla människor och från andra länder till på köpet, det brukar ju vara nästan tomt i stan ju...haha...men det är härligt med liv och rörelse. Igår var jag på kalas till moster som fyllde år. I vår släkt är det någon som fyller var/varannan vecka under sommaren. Det är ca. 10 kalas per sommar och just nu är det mycket när vänner också har..Men det är härligt att kalasa! Annars är jag väldigt glad över att jag bor nära släkten, spec nu när jag inte kan umgås med Johan på eftermiddagar och kvällar. Min syster är här men hon försvann (som alla andra som är lediga) in till stan ikväll. Blir lite tråkigt men så är det när man måste gå lägga sig någorlunda i tid för att orka.. Men imorgon kväll ska jag och systeryster ta en sväng till stan och umgås. Det ska bli kul! Och i helgen har min sötaste Mia födelsedagsfest hemma i Eckerö. Ska bli jätte jätte kul!


Saknar mitt hjärta.....MASSOR! ♥


Eftersom jag antagligen inte kommer att orka uppdatera imorgon så skriver jag det En dag för tidigt.......GRATTIS MIA PÅ FÖDELSEDAGEN!!  Tyvärr har jag ingen bild på dig här men du får en blomma istället, för du är ju som en vacker blomma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0