vettig arbetsmängd?

Idag fick vi Ännu en uppgift som skall göras inom januari. Det betyder 35timmar praktik/vecka + 5 timmar arbete på praktikuppgiften/ vecka + beräknad tid för uppgiften 80 timmar till. Var? När? Hur? ska man hinna få in allt det i veckorna? Läraren kunde inte heller svara på det och vi fick välja att göra det nu eller senare (då vi ska skriva ihop examensarbetet) så det blev ju nu då, som att måsta välja mellan pest eller kolera....inget passade in på vårt schema inför våren. Det är som vanligt alltså, våra lärare är så jätteduktiga på att planera tillsammans.
 Jag visste att det skulle bli en intesiv vår men SÅHÄR intensiv trodde jag inte att den skulle komma att bli. Vi får se om man klarar denna arbetsmängd? Utbränd kanske?
Kommer att arbeta som vanligt och tänka på mitt mantra "gör EN sak i taget".

Har annars hittat tillbaka till gymmet och har varit på två pass sedan jag kom tillbaka till Åbo. Det är jätteskönt! Väntar med spänning på min nya YogaDVD som jag beställt också!! Borde komma nu vilken dag som helst, KUL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0