Today

En trög och slö dag har det varit idag. Började med att jag var jättetrött imorse och det blev inte bättre under dagen heller...Men efter en timme yoga och en snabb promenad så har jag piggnat till!

Barack Obama blev just USAs President! Massor av människor var där och lyssnade i -5 grader kyla..brrr...men händer det något speciellt så kan det ju inte gå en förbi. Jag är glad att jag såg hela instalationen på tv, i soffan, under min varma filt! Bra tal och vacker musik. Hoppas som alla andra på en positiv förändring i och med Obama!

Blir ingen praktikuppgift nästa praktik. De har tagit bort den, istället har vi full arbetsvecka. Det känns skönt med en uppgift mindre under våren!

Dusch och njuta av en pluggfri kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0