22.01.09

Har haft en helt okej dag, har varit till simhallen med en grupp från praktikfältet. Sedan blev eftermiddagen ganska lugn och slö...Var ganska trött efter simningen.

Har inte varit till gymmet på en vecka nu och det känns. Jag har ju rört på mig genom promenad och yoga så motion har jag ju fått men det var så kul att gå till gymmet förra veckan. Men jag tror jag har tappat motivationen lite när Jenny är på praktik i österbotten och därmed har jag ingen att träna med...Tycker att det är tråkigt att gå till gymmet själv, träna går bra men det är kul att möta någon som man kan prata med mellan övningarna...sällskap helt enkelt!

Det är vitt och fint ute - har snöat hela dagen. Själv tycker jag ju om vår, sommar...Tiden då det är bart på marken och +grader utomhus. Men just nu ser det faktiskt ganska mysigt ut med snön...Piggar upp den gråa fasaden lite!

Har inte blivit några bilder nu på länge, men ena orsaken är att kameran är oladdad. Ska ladda den inför ABI-sitzen som är imorgon, alla Lussepojkar- och flickor kommer för att se en av de trevligaste studiestäderna (Åbo) och träffa oss(!) Flitiga och snygga studeranden såklart! En annan orsak är att jag helt enkelt inte har något att ta kort på...utom mig själv då, men jag tror inte att någon vill se ett kort på en trött Emelie som har varit på praktik hela dagen....så inga bilder helt enkelt


Kommentarer
Anonym

jag vill se kort på min Emme hur hon än ser ut :)

2009-01-22 @ 22:19:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0