spagettilegs

Var pigg och på gott humör när jag slutade idag och gick på stan. Fixa en klipp/färg tid och allt var bra.. Helt plötsligt så fick jag spagettiben och blev helt yr i huvudet och trött. Suck, min shoppingrunda måste avbrytas. Jag var och handlade det jag skulle ha och sedan gick jag slappt genom Ginatricot och H&M utan att hitta något av intresse...sen var det bara att gå hem med mina spagettiben, det var tungt upp för backen.

Okej, så håret kommer att bli fixat (ÄNTLIGEN) nästa fredag. Men jag skulle verkligen vilja köpa en ny klänning, men jag har ingen aning om varifrån?? Jag tycker inte att jag hittar någon snygg var jag än går inne i stan...kanske jag ska beställa via nätet? Får se, men jag vill ha en trevlig klänning till ÅSLs årsfest som även infaller på alla ♥ns dag :) Hoppas jag hittar en!

Ikväll blir det Lets dance med sällskap av ingen mindre än mig själv, bästa sällskapet (utom gulle) som man kan tänka sig. Ska faktiskt bli skönt att bara slappa, jag tycker om att vara hemma och bara ta det lugnt på helgerna, händer det något kul någongång så kan jag vara med men jag trivs bra hemma! Äta vindruvor, nötter och dricka mitt gröna fruktte som jag inhandlade i den mysiga saluhallen. Slurp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0