sol ute och +grader

Underbart väder ute - jag sitter inne och arbetar. Det känns ganska jobbigt, tur att jag sitter med ryggen mot fönstret så jag slipper sitta och titta ut och drömma mig bort. Har kommit en bra bit på väg på min presentation som jag ska ha på tisdag. Men har ännu en del kvar att göra idag,  vill inte sitta hela helgen och arbeta.

Har alltid tv:n på när jag pluggar och det kommer en hel del konstiga program, och program som jag trodde hade slutat gå för länge sen. Som "Hem till gården" på tv4, den serien tittade jag på i lågstadiet/högstadiet när jag låg hemma med förkylning eller magsjuka, det var det enda programmet som kom mitt på dagen. Det är som "Våra bästa År" serien som bara fortsätter, gamla personer förvinner och nya dyker upp. Att de orkar?! Men det finns säkert folk som följer dem som slavar.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0