ojoj

Försöker börja med något skolarbete, arbetar bäst på morgonen men just nu kan jag inte få en start. Jag kan inte bestämma mig för vilket skolarbete jag ska börja med nämligen ??

På måndag börjar min psyk. praktik i Pargas. Efter det korta samtalet för en stund sedan (ringde bara och hörde när de vill att jag ska dyka upp på måndag morgon) så känns det som att det kommer att bli en intressant praktik. Personen jag pratade med lät väldigt trevlig också! Det enda jag inte ser fram emot är att betala 80 euro för 30dagars busskort och de tidiga mornarna som kommer, bussen går kvart i 7 från Åbo....hujj....tidigt! Men ingenting är värre än i Norge i alla fall, de tidiga mornarna vill jag Inte ha tillbaka!

Idag åker allt julpynt in i skåpen. Det skulle ha skett igår men jag ville dra ut lite på det...är ju så mysigt med ljus i fönstren! Det enda som blir kvar är gardinerna i vardagsrummet för jag ska köpa nya och då är det lika bra att ha julisarna kvar i fönstret ett litet tag till. Stör ju ingen :)

Känner mig för tillfället både stressad och lugn..går det? Jag är lite stressad över allt som jag borde får gjort men känner mig samtidigt lugn för att jag vet att det inte är någon idé med att stressa upp sig...konstig känsla, som att vara nervös, det killar lite i magen...Nej nu måste jag börja!


Kommentarer
mia

Shit dyyyrt busskort! Får verkligen hoppas att praktiken ger ngt då :) men det gör den säkert! Jag vet precis hur det känns, jag är också stressad och samtidig lugn varje dag nu. Haha. I miss you!

Pussar och kramar!

2009-01-14 @ 10:25:01
URL: http://mollyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0