Måndagen är över

Måndagen gick faktiskt bra. Har varit trött pga. för lite sömn, kunde inte sova inatt. Har pysslat, umgåtts och pratat idag. Känns mycket bättre denhär veckan. Usch! Jag får alltid ångest i slutet av första veckan. Jag vet inte varför, kanske ställer jag för höga krav på mig själv? När man är på praktik så jämför man sig med personalen runtomkring och eftersom de har jobbat länge och vet hur allting fungerar så är det egentligen självklart att man känner sig bortkommen som studerande, eller hur? Ja, men huvudsaken är ju att det svänger sen efter ett litet tag.

Nu ska jag göra ett Yogapass - bli lite starkare och vigare!!

Underbart att få prata med Sara-Li igår! Jag hoppas hon och min Mia kan komma hit snart och hälsa på!! Måste bara hitta en passlig helg for the girls ♥


Kommentarer
Anonym

min fina! jag hoppas också vi kan pussla ihop ngt snart!

Jag är likadan. Avskyr praktik för jag känner mig i underläge. Det är inget kul!

2009-01-26 @ 19:56:56
mia

jag skrev det där

2009-01-26 @ 19:57:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0