igår - ny dag idag

Igår hade jag panik i ögonen och kaos i hjärnan efter mötet. Jag fick inget konkret utav mötet utan ännu mer förvirring och osäkerhet. Låg sedan halva natten och funderade kring mitt ämnesval och hur jag eventuellt skulle vinkla det. Det som sedan äntligen fick mig att somna var ett beslut som jag själv tog - nämligen att gå på den idén jag hade med mig till mötet och som möttes med positiva svar från arbetslivets representanter.

Idag - tack vare mina goa klasskompisar som jag mötte upp med på bibban så känner jag nu att jag är på rätt väg. Jag mailade även min lärare som  sa att det lät ok. Har nu en stor hög med böcker och flera artiklar som jag har att läsa igenom. Bara att börja jobba nu då.....yeess.....

Mitt ämne är (rubriken är ännu inte satt, det är en idé) " Hur skolhälsovårdaren ska lyckas fånga upp elever som mår psykiskt dåligt, under hälsogranskningen och/eller under spontana besök." Ja, något åt det hållet. Mer motiverad idag än igår :) Kommer att gå upp och ner det kommande halvåret.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0