Idag är jag laddad

Har fått en bra början på mitt examensarbete nu på morgonen och nu är jag motiverad och laddad - känns inte omöjligt utan möjligt!!

Igår gick jag på stan och jag hittade jättefina gardiner som blev snygga i vardagsrummet! Köpte även andra reavaror till lägenheten. Inget klädesplagg, eventuellt ska jag gå imorgon (lördag) för jag såg några snygga saker som jag måste gå prova! Jag testade även min nya YogaDVD igår....ojoj...har ont i min rumpestump och ryggmusklerna - Det var tuffa ställningar men Roligt! Är verkligen glad att jag beställde den dvd:n, jag kommer att måsta använda den i flera år innan jag klarar av hela passet tror jag :) Det var riktigt svåra ställningar med!

Idag blir det workshop i skolan, träff med projektgruppen och fixa busskortet. Sedan blir det nog bara promenad pga min träningsvärk :) Denna fredag är lugn och det blir tv-mys ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0