gottis

Idag blev det som jag misstänkte. Hemmamys. Jag har varit till affären bara och köpt en massa gott - lördagsgodis! Till middag ikväll blir det oskalade räkor med vitlöksbaguette - Åh vad gott det ska bli! Man ska inte ha ångest om man har en dag (som idag) som man kan äta vad man vill hur onyttigt det än må vara, idag är min dag...tydligen...var inte planerat så men med en sambo som är lite bakis och sugen på gott så smittar det av sig.. Men det gör ingenting, brukar försöka hålla mig under veckorna sen istället. Lite ångest har jag dock över att mitt skolarbete har legat orört i nästan en vecka..ska försöka få några meningar skrivna nu och imorgon. 

Skönt med helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0