weekend

Fredag
Var som sagt till frissan. Efter det var jag och handlade en massa gott för jag och Janica skulle kolla på Let´s dance hemma hos henne. Båda våra karlar var borta på sitz. Vid halv nio tiden begav jag mig till Janica. Vi hade riktigt mysigt och mesarna var också med och myste, i sin bur förstås. De var så söta, när klockan blev mycket satte de sig tätt ihop på en pinne och sov! Var hemma tillsammans med min Johan vid halv fyra, gick via lokalen där han var så att vi kunde gå hem tillsammans.

Lördag
Skulle bara ner på stan någon timme och köpa en klänning till ÅSLs årsfest. Mitt stadsbesök blev flera timmar långt och någon klänning hittade jag inte. Jag tog en fika med Janica under mitt letande, det var gott och uppiggande! Jag har ett par klänningar som jag funderar på, men måste tillbaka ner under veckan och prova igen. Det finns mycket klänningar, men det var ingen sån som jag riktigt tyckte att passa. Men lär nog hitta någon till slut. Annars blev kvällen fylld med myspys tillsammans med Johan och Melodifestivalen. Tyckte att det inte var någon speciellt bra låt faktiskt, hoppas de är bättre nästa vecka.

Söndag
Har tvättat, pluggat och varit på en promenad. Vädret är trååkigt idag och man känner sig helt slut och seg. Vi har lagat stekt strömming idag!Mummsfilibabba säger jag bara! Vågar påstå att det blev lika gott som hos mormor. Vår lägenheten luktar ju förstås lite fisk nu men det var det värt! Ja, gott! En härlig och skön söndag. Imorgon börjar min sista vecka på psyk praktiken - 4 veckor går nog snabbt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0