supertorsdag

Idag har varit en bra dag :) Dagen gick snabbt på avdelningen och jag hade något att göra nästan hela tiden + att jag fick en massa ny information - alltid kul att lära sig nya saker!

Efter middagen har jag spenderat kvällen hos min underbara Janica! Hon har skaffat två små söta mesar - japp, ett sött litet fågelpar som sitter och kvittrar i buren i hennes lilla enrummare. Mysigt par! Alltid lika trevligt att besöka Janica, dricka lite kaffe med dopp och prata om allt möjligt, skolsaker och annat smått och gott!

Imorgon är det fredag och då ska jag gå och fixa till min golvmopp till frisyr - härligt!

NU däremot ska jag göra lite yoga, sen dusch och sist krypa till sängs...mmm..hoppas på goda drömmar, kanske jag drömmer om mesarna?! Får se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0