sunday morning

Efter en skön söndag morgon så har jag fått min ena skoluppgift skriven. Jag har tyckt att den har varit sååå tråkig så det har verkligen gått trögt att få ihop den. Men nu är den klar! Äntligen! Vet inte hur bra det blev då jag inte haft någon motivation att göra den men den duger. Tyvärr har jag en liknande uppgift kvar, men nu har jag ju en mall att följa så det kanske blir liiite lättare att få den gjord...Men det dröjer nog ett tag till jag börjar med den tråkiga uppgiften!

Nu ska jag njuta av söndagen! Hade en så mysig kväll igår, vi såg på två filmer och bara gosade i soffan! Härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0