slow motion

Fredagskvällen var trevlig. Janica bjöd på jättegod kladdkaka m. glass och sedan tog hon fram Skärgårdsbröd med skagenröra - mums säger jag bara! Jag stannade inte så länge Fastän det var mycket trevligt hemma hos henne. Men jag och gulle skulle ha myskväll och då funkar det ju inte om den ena är borta. Det blev Let´s Dance och lite gott att tugga på till det. Kvällen blev annars kort, kl 23 satt vi båda tysta och kom fram till att vi båda ville gå sova - så det blev tidigt isäng vilket var riktigt skönt!

Dagen har gått i mjukiskläderstecknet - har fortfarande nattskjortan på mig - älskar helgdagar som man bara kan gå runt i sovkläder halva dagen! Har grejat lite, fått kläder tvättade och ordnat upp alla mina papper som ska användas till examensarbetet - det blev en klargul pärm till det - piggar upp sen när/om jag tappar motivationen :)  Senare idag ska jag och Jenny och träna, då måste jag ju byta kläder men då är det kanske dags också, ska bli skönt.

En Underbar sak! Solen värmer på balkongen redan! Härligt! Snart blir det vårstädning och sedan kan man börja sitta ute och njuta av solens värmande strålar - våren kommer! Ännu en Underbar sak! Mina tjejer ska komma (äntligen) och häsla på mig om fyra veckor------längtar!!!
Mina tulpanlökar från förra året (3-4 av dem) har gett knoppar iår också, nu tog jag in dem och hoppas att de kommer upp, kanske jag lyckas få en tulpan?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0