rent

Har idag haft en förfärligt Tråkig statistik föreläsning, det var repetition och mitt papper blev fullt av en massa roliga och konstiga figurer och korta meddelanden till Jenny....lärde mig mycket nytt alltså...

Men sen blev det gymmet och lunch - trevligt, gott och kul att sitta och prata lite!

Hemma---- städning blir det nu på schemat. Tråkigt men måste tyvärr göras någongång ibland. Det är inte endast för att min "svärmor" med familj ska komma ikväll och titta in till oss...neeej, men ärligt, det ser faktiskt hemskt ut och det kliar i näsan av allt damm. Jag kan ju inte sitta och studera flitigt om det är så skitigt att jag bara sitter och kliar mig i näsan.. Så det finns fler orsaker till städandet just denna onsdag och nu ska det bli av! Ja, efter eftermiddagskaffet förstås.. Har nog blivit en rikitig kaffetant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0