redo

Efter en lunch på Gado med Johan är jag nu redo att fortsätta mitt arbete hemma framför datorn. Jag har kokat en kopp svart, gott kaffe och till det tar jag en tunn, mörk Noblesse choklad - Gott!

Idag ska jag annars: Göra ett pass yoga (om mitt studerandesamvete säger att jag har tid), gå ner på stan och köpa pärmar (till mitt exmanesarbete, just nu ligger allt i en enda stor hög på skrivbordet), köpa ansiktskräm, goda nötter till ikväll och fylla på mitt busskort igen med 30 dagar för på måndag börjar mitt pendlande till Pargas igen. Denna gång till hemsjukvården.
Kl. 18.00 ska vi vara hos Janica på lite kaffekalas eftersom hon fyllde år för ett tag sedan..Det ska bli kul!
Helgen kommer att bli lugn! Äntligen även för Johan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0