on my way

Gjort yoga - balansen börjar bli bättre och jag kan nu vika ihop mig till ett litet paket. Men bryggan är fortfarande ganska tung, kommer ihåg när jag var "liten" alltså högstadieåldern så kunde jag stå i brygga med mina händer mot mina hälar, som ett O alltså, nu klarar jag knappt av att titta på mina hälar när jag står i brygga...Blir nog bättre och bättre men det tar tid när man blir äldre...haha..

Pratade med Mia idag på msn och klagade över att mitt h&m paket aldrig kommer - fick mess från posten nu - det har kommit så det blir att prova kläder senare idag - yes! Tycker det är så kul att skicka efter kläder och testa hemma tillsammans med de kläderna man har och passar det inte så är det bara att skicka tillbaka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0