Om

Tränade idag - var trött och seg som få innan men som vanligt så piggnade jag i under uppvärmningen och träningen gick som vanligt - Bra alltså! Om jag orkar hålla igång under resten av våren så kommer nog min bakdel att vara riktigt stone hard..haha..inte mitt mål med träningen men en trevlig bonus. Jag tränar ju för att det är KUL och så håller man sig PIGG och FRISK!

På grund av alltför mycket money som flygit sin kos så beslutade jag mig för att ta två saker från mitt h&m paket, en klänning som kommer att vara användbar tror jag och ett par svarta pumps som var på rea och som sitter ganska skönt. Det får blir de två grejerna för denna gång.

Melodifestivaltittande ikväll ± film


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0