O Happy Day!

Vilken UNDERBAR dag det är idag! I Pargas har det varit solsken och blå himmel - Vackert! I Åbo är det mulet som vanligt, men efter denhär fantastiska dagen så spelar det ingen roll om det är mulet eller ej i Åbo.
Jag har verkligen fått en självförtroendeboost idag! Under min praktikutvärdering fick jag höra så fina och bra saker om mig som inte ens jag har trott på själv (tills idag)! Min självbild har verkligen förbättrats efter denna dagen i Pargas! Det betyder jättemycket att få höra att man är en sådan person som man drömmer om och eftersträvar att vara! KUL! Och egentligen, det som betydde mest idag var allt det fina som jag fick höra från patienterna - det värmde mest!

Nu är jag på topp! Tänk vad komplimanger kan värma ens själ?! Helt otroligt!

Gymmet nästa och sedan njuta av heeeelg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0