mycket

Har haft en mycket intressant men tröttsam dag. Har haft en hel del funderingar och tankar idag. Man får det på en psyk praktik och det är ganska krävande - man blir trött i huvudet - man försöker förstå men man kan ju bara inte eftersom man själv är frisk. Det är mycket knepigt och jag är imponerad av alla som arbetar inom detta!

Idag blev det alltså en lång dag så träningen har uteblivit.

Imorgon ska jag med examensgruppen till Nagu på besök. Hoppas det blir ett givande möte med arbetslivets representanter. Så jag får lite mera kött på benen till mitt examensarbete.

Nu blir det en STOR mugg grönt te och klementiner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0