mode

Vi har kanalen "world fashon" och där är det hela tiden modevisningar och sånt. En jättebra kanal, kul att sitta och slötitta på nyaste modet. MEN vilket mode?? Passar inte alls mig och då syftar jag också på de kläderna som finns att köpa för oss vanliga dödliga i affärerna. Jag tycker inte alls att jag passar i byxor som går enda upp till brösten och stövlar som går till knäna, klänningar som är kärringlängd m.m. Jag tycker att jag ser kortare ut än vad jag är och allt får konstiga propotioner. Kul med mode men väntar på ett mode som passar mig och inte en som är 180cm. När kommer det en modeshow med modeller som är under 160cm? Det skulle vara kul att titta på och få se hur vissa kläder skulle sitta på oss som är korta. Kanske jag får ordna en sån show på egen hand helt enkelt.



Kommentarer
mia

åh jag vet! man blir ju förbannad. Alla byxor är för långa!

2009-02-01 @ 19:18:11
URL: http://mollyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0