Me Like

Sol och värme på ballen idag - Wonderful!!





Har varit på stan och shoppat. Vi kom hem med några påsar med fint innehåll, men observera endast en påse var min idag och i den låg en jacka. Jag hann inte titta på så mycket annat. Det är så när man går med en kille på stan, de tittar, provar och köper/inte köper, det går snabbt och smidigt. Vi tittar och tittar och tittar, provar, funderar, funderar och eventuellt köper eller inte, sånt har inte han något tålamod med. Men jag spenderar inte pengar på en massa onödigt i alla fall när jag går med honom och det är ju bra, för plånboken om inte annat.

Träning idag. Har jätte jätte ont i mina magmuskler från tor och fre träningen, så de får nog bara hänga med idag men inget destomer tror jag...kan inte ens skratta då skär det i mina magmuskler, inte ofta jag får träningsvärk i magen och det känns nu..ho ho...

over and out



Kommentarer
Catta

Oj, om inte världens lilla solstråle Emme kan skratta, då är det rejäl träningsvärk..:) För dig verkar aldrig ett skratt vara långt borta. Kram

2009-03-01 @ 09:18:22
emme

haha..tack ska du ha sötnos! Alltid lika trevligt att få en kommentar från Dig!Hoppas din helg är/varit härlig! Kram

2009-03-01 @ 09:33:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0