lovetema

Sitter hemma och verkligen försöker få något gjort...tvättmaskinen brummar i badrummet och jag sitter vid skrivbordet och tittar förtrött på min hög av papper och böcker som jag BORDE gå igenom.

Sitter och lyssnar på musik - tema "love". Borde egentligen stänga av, sitter bara och sjunger med och drömmer mig bort...haha...inte så smart när man ska koncentrera sig på skolan. Men kan inte låta bli - härligt med musik. Musik kan väcka så många olika känslor, glada, ledsna, arga m.m. och en massa tankar, knäppa, roliga, sorgliga och en massa minnen.. Nej! Stänger inte av Ännu:) haha...nu kom det en tysk kärlekslåt (sångaren rappar till och med om love), låten får mig att tänka på mig och Mia - som vanligt..haha..Vi har så många roliga och knäppa men underbart härliga minnen!!! Nu byter jag låt...klarar inte av den...

Ute är det underbart vackert men fruktansvärt KALLT - Blä! Var är den efterlängtade våren?? Kom hit nu! Vill ha +grader nu, orkar inte med det envisa minuuuuset...

Nu MÅSTE jag skärpa mig - kom igen nu emme! En kopp kaffe och sen kanske jag får lite gjort? I Hope! Sedan ska jag till skolan på ett seminarium och presentera min Kvalitativa artikelanalys - yes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0