likadan

Här går jag och klagar på de som inte lämnar tillbaka lånade böcker i tid till bibban. Vi har ingen avgift när lånen blir försenade så många har böckerna väldigt länge innan de lämnar tillbaka dem. Nå, vad gör jag?? Lite förnärmad inser jag att den boken som jag inte "orkat" gå tillbaka med under veckan fastän jag fått 5 kravmail är reserverad...Oj, Förlåt skulle jag vilja säga till den som väntat hela veckan och gått och suckat över "den där som inte kan lämna in böckerna i tid, det finns ju faktiskt andra som behöver dem...m.m.m.m" så som jag själv brukar gå och mumla. Det var ju så att jag skulle låna om alla mina böcker via nätet, och när jag äntligen slapp in på mitt konto så såg jag att boken var reserverad. Ja, man ska inte säga så mycket eftersom man tydligen är likadan själv....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0