Last day

Imorgon är min sista dag på psyk praktiken och läraren kommer för utvärdering, är inte nervös, vet redan vad mina handledare tycker. Det känns faktiskt helt okej, är nöjd över praktiktiden. Det har varit mycket intressant och lärorikt, har inte bara lärt mig en massa om hur psykiatriska patienter är utan jag har också lärt mig mycket om mig själv, vilket alltid är bra - man utvecklas.
Imorgon ska vi fira alla hjärtans dag på praktiken, eller rättare sagt vändagen eftersom många av kunderna inte har så många vänner och bekanta så firar vi lite tillsammans :) Trevligt tycker jag! Det är det som det egentligen handlar om. Inte blommor och choklad och en massa smöriga ord och fraser utan kännslor. Verkliga kännslor - att umgås och visa vänlighet - det tycker jag är alla hjärtans dag! Mina hjärtans dag som jag kommer bäst ihåg är när jag firat med mina bästa vänner, Sara och Mia. Det är det som jag värderar. Iår kommer jag (ÄNTLIGEN) att få fira dagen med Johan, men vi ska inte heller göra något speciellt, bara umgås och sen är det ju ÅSLs årsfest på kvällen och det ska bli hur kul som helst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0