Gomorron gomorron

Det är torsdag! Redan! Yrvaken satte jag på mig tröjan utochin.
Känns som om jag inte fått någonting gjort under min "skrivvecka". Detta beror dels på att jag har varit i skolan varje dag, vilket faktiskt förstör lite då man sitter hemma och pluggar. Ja, och på grund av att jag har varit i skolan så har jag sedan varlit lite trött när jag kommit hem så pluggandet har kommit på andra plats...oj nej. Och idag blir det handledning med min handledare i examensarbetet (Bra), sedan urtråkig statistik igen (onödigt) och på eftermiddagen blir det ett möte med examensgruppen igen (Bra?). Hinner inte få något gjort idag heller...ska försöka nu Före jag ska till skolan!

Annars skönt att stiga upp i en REN lägenhet! Inget damm eller grus på golvet och dammet är torkat från alla ytor. Jag slängde ut alla mattor och både dammsög och torkade med vått, sedan kom karln min hem och fick torka damm :) Jag tycker det är så tråkigt att torka damm...och han tycker att det är såå tråkigt att dammsuga - perfekt!

Hoppas på en bra dag! Den blir väl vad man gör den till eller hur?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0