ÅSLs årsfest

Det blev en riktigt kul årsfest igår! Johan och Jens var sångledare och det fixade de jättebra! Det var SKITGOD mat! Till förätt var det stekt svartbröd med laxröra, varmrätten var beställd och bestod av rostbiff, potatis och rostade grönsaker och sist och godast var den mumsiga chokladmoussen med stora bitar choklad i! Åh vad gott det var! Det var drag också så klart. Alla var på G och hade roligt! Jag dansade så mycket så jag har lite träningsvärk i benen. Först dansade vi pardans och jag dansade med en så duktig kille som snurra mig och gjorde en massa coola lyft m.m. sedan blev det mer krogdans...haha...kul hade jag och drack sådär lagom mycket - mest vatten som vanligt :) Vid 03 tiden blev mitt gull sååå trött så det blev taxi, en knäckemacka och sova!

Idag vaknade jag först en gång i timmen från kl 07 av att Johan låg och pustade åt mitt håll. Jag kan ju säga att det inte luktade så värst gott...sprit och annars sovandedräkt...måste alltså sova åt andra hållet hela morgonen och det var lite obekvämt. Kvart i 11 ringde väckarklockan och vi steg båda upp någorlunda pigga och redo för sillis. Vi anlände kl 12 och var typ först som vanligt...Det var good mat, rester från igår, godis, chips, smörgås, ägg, köttbullar m.m. God bakismat alltså. Sedan var det en trevlig frågesport, men jag bidrog inte så mycket till  mitt lag, det var mest "Jooo känner igen den där personen men vet inte vad namnet är..." Vi kom nästsist..vi "vann" en klubba var..hehe..med det var kul.

Många är nu och badar bastu - min karl likaså. Jag valde dock att gå via affären och köpa vindruvor och sedan gå hem och slänga mig i soffan. Känner att jag festat klart för denna helg. Här kommer lite roliga bilder.

           
           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0