Äntligen fredag

Äntligen är det fredag!

Längtar efter detta!!

Men jag ska absolut inte klaga över veckan som varit. Veckan har varit tröttsam men rolig på grund av allt nytt i och med praktiken men den har samtidigt gått fruktansvärt snabbt! Jag vet inte ens vart månaden februari har tagit vägen? Det känns som om tiden går så snabbt och så intensivt just nu att jag inte hinner med alls. Jag hinner inte reflektera över tiden som faktiskt försvinner och vad jag har gjort under den tiden för det finns så mycket i framtiden som jag måste ha i tankarna...När kommer jag egentligen att hinna reflektera? Måste nog ta mig ett bad i badkaret och reflektera lite tror jag.

Idag blir det dammsugning av lägenheten, gymmet och en promenix med gulle. Sen tror jag faktiskt att jag kommer att vara lika trött som de andra kvällarna denna vecka - så det blir en hemmamyskväll helt enkelt, ska bli jätteskönt!

Helgen kommer att handla om antistress, shopping, träning, få färdigt två arbeten som ska in och allt annat där emellan!

Idag fick jag komplimanger för mina fina vita "porslinständer" av en gammal dam. Det var snällt sagt! Fick också höra av x-antal personer att jag har kalla händer - jag vet men får dom inte varma direkt när jag varit ute, förlåt alla klienter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0