Upp och ner

Hade tenten idag, från kl 8 till 16.30. Det var nära katastrof och burn out kan jag säga. Vi var indelade i fem grupper med tre i varje. Vi fick ett case som vi skulle lösa och sedan presentera för resten av klassen. När jag skriver det så här låter det som att det inte var något att gnälla över MEN kraven som ställdes på oss var (tycker jag) helt orealistiska och den praktiska tenten som jag förstod att det skulle vara blev inte egentligen någon praktisk tent. Tyvärr liknade hela uppgiften en uppgift som vi hade tidigare i höst - tråkigt. Hela klassen var eld och lågor, vi klagade - det tycker jag är bra, att Alla i klassen faktiskt klagade! Lärarna fick förklara och vi fick förklara. Avslutningen tycker jag ändå blev ok, det känns bra att åka hem på jullov nu. Inga bad feelings bara lite irritation, trötthet och en uttömd hjärna....

Snart ska jag ta mig en tripp ner på stan och inhandla mitt gulls julklappar!

Tankarna på framtiden börjar komma. Vad vill jag? Vad är mina drömmar? Mina mål? Just nu vet jag faktiskt inte och jag känner mig nöjd över det. Jag har drömmar men konkreta mål finns inte ännu. Ingen stress - det kommer! Jag är så tillfreds med mitt liv just nu och ser fram emot en framtid som just nu är ett ? Spännande!

go with the flow


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0