Tent = kramp i handen

Tenten var så svår och jobbig som jag trodde. Det var tre delar och jag satt 3,5 timme och skrev ihop måååånga sidor. Det var lång tid som jag satt men då var det fortfarande några kvar som satt och skrev när jag gick...Kollade upp två begrepp som jag var osäker på och mycket riktigt blev mina gissningar helt och hållet fel...haha..helt fel faktiskt, långt ifrån det rätta svaret. Hade helt enkelt glömt bort. Anser annars att sådana tenter endast fungerar som minnestest - inte så lärorikt eller givande. Ont i handen och fingrarna får man också..

Idag har jag lämnat in mitt ex.arbete till tryckeriet. Detta betyder att det är klart, färdigt, inbundet! Underbart! Det blir en vinröd bok med guldtext, Novias färg. Den förra boken var blå och inte lika fin.

Har fått prata ordentligt med Jenny - äntligen!

En ganska okej måndag i skolan. Har redan förträngt tenten...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0