smått

Små små ord av kärlek.

Praktikdagen fick ett mysigt avslut - hembesök, älskar dem!
Har ätit middag hos min kusin och deltagit i Enjoparty (=städparty). Det var egentligen Min Söta Amanda som ville ha dit mig en kväll och så passade det så bra idag. Det var trevligt och mysigt att få umgås med mitt söta gudbarn (som har alldeles för mycket energi). Och givetvis lilla Matilda också som var upp-och-ner-och-hit-och-dit. Dom är härliga och jag kan inte annat än le när de säger och till slut skriker, Emmi, Emmi, Emmi....EMMI! Haha...

Vackra frost! Vackra blå himmel - jag har endast varit ute så länge som det tar att skrapa bilrutorna (och det tycker jag INTE om). Skulle ha varit skönt med en promme, men det gäller att prioritera.

På fredag är det Åbo. Ska bli riktigt Bra! Saknar en viss busis...

tass tass upp till sängen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0