Dags för en God Jul

Dagen före julafton. Jag har hunnit byta julklappar med Mia, men mer än en kaffe blev det tyvärr inte. Skulle verkligen vilja prata med mina vänner men det verkar som att alla har sitt...Tråkigt. Men jag hoppas vi hinner med en ordentlig träff under lovet. Jag saknar att umgås med mina tjejer och höra hur de mår och få berätta hur det är med mig också (fastän det är bra vill man ju ändå att någon ska vilja veta om det är bra, eller hur?!).

Jag vill att vi ska tänka mera på varandra än oss själva - gör det imorgon, tänk lite extra på någon. Julafton handlar ju egentligen om mer än mat och presenter, men ibland glömmer vi bort det tror jag. Jag vill i alla fall skicka God Jul tankar till alla jag känner! Jag hoppas att alla får en fin jul med extra mycket kärlek i paketen!

Idag var vi en sväng till kära farmor och önskade god jul. Imorgon är det mormors tur. Sedan blir det julkyrka i Hammarland och julafton inne i stan hos Johans familj. Det ska bli mysigt. Känner mig extra blödig så här dagen före julafton. Men det kanske hör till julstämningen, att vara lite extra känslig :) och mån om de som står en nära...

God Jul och var rädda om varandra!


 

 



Kommentarer
jenny

God Jul till dig också kära vän! Hoppas du får en underbar julhelg! STOR julkram! :)

2009-12-24 @ 09:27:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0