cold

De som längtat och väntat borde vara nöjda nu - vintern är här. Själv kan jag inte njuta av snö (fastän vitt är vackert och fräscht) eller den blå himlen som vi haft idag. Det är minusgraderna som förstör. Idag har det varit omkring -10 och det är alldeles för kallt tycker jag. Jag vet att jag borde tänka på allt det positiva men det går helt enkelt inte när man känner sig som en stor, fet korv på grund av alla lager kläder och har tappat känseln i tårna på grund av att jag måste klämma ner ett par yllesockor, sen kommer man in i en affär och svetten börjar rinna...Nej, detta är inget för en frusen liten tös som jag...Blir även påmind om mina åtta veckor i Norge, jag frös konstant i 8veckor och längtade efter Johan.. Men snart är det jullov och dags för lite vila - härliga tankar!

Annars en fin måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0