Varken mer eller mindre

Jag fick faktiskt några minnen som jag ska ta fram under vintern! Det har varit en riktigt LUGN och SKÖN helg tillsammans med släkten vid vattnet.

           
Goda vinbär, vår lilla Pippifågel som vill ha sällskap och min otroligt viga kusin (som håller på m. konståkning och gymnastik)!!

Idag har jag tyvärr nackspärr så det blir varken bad eller trimma åt mamma i trädgården och inte heller yoga...har huvudvärk av nackspärren också, fastän den nog är väldigt lindrig i jämförelse med förra årets då jag inte ens kunde vrida huvudet åt sidan...träningspaus ikväll, blir film ist.

Ibland känner man sig bara obekväm i sitt eget skinn, detta gör jag idag. Men jag tänker inte kommentera det destomer eftersom det som jag stör mig på så ser ingen annan och alla har vi våra "fixerings" dagar då man har lite ångest över sin nytillkomna s.k. "kant" eller de liiite för spända jeansen..Sedan kommer man fram till att man är som man är, och som jag läste i en tidning så är det egentligen bara 30% av sin kropp som man kan förändra (genom träning och kost), 70% är genetiskt och det är så man är skapt. Efter dessa tankar är man som ny, pigg och fräsch när man vaknar nästa morgon - då är jag perfekt - då är jag helt enkelt JAG, varken mer eller mindre, vad skönt! Så fungerar hjärnan hos en kvinna, funderanden och tyckanden om allt möjligt men spec. om sig själv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0