två år

Japp, nu har jag gjort det, lite motvilligt. Jag gick just med i fb. Jag vet inte varför jag varit emot det så mycket - egentligen? Jag har bara inte varit intresserad av det helt enkelt. Vad fick mig att efter dryga två år gå med? Jo, jag kände mig så utanför, faktiskt, tragiskt nog. Min syster svarade Johan på fb direkt och inte alls på mitt mess....då fick det vara nog. Jag vill ha bra kontakt med min syster i alla fall och om det kräver att gå med så må det väl vara så..min mamma gick med i sommar och då kändes det ju ännu mera löjligt att sitta som en surkärring och vara bokstavligt talat "kärringen mot strömmen" när det ändå drabbar mig själv i längden, genom att inte få reda på saker och ting som de flesta andra vet. Nu pratar jag inte om skvaller utan vettiga saker som jag lämnas ovetande ibland på grund av mitt utanförskap.

Ska hämta ut mitt H&M paket idag! Yes! Prova kläder, fundera och skicka tillbaka hälften...så gör jag, det är min grej.


Kommentarer
mia

säga vad man vill om FB, innerst inne avskyr jag det av olika anledningar men kontakten kan man iaf hålla och det är bra.

Puss!

Jo hårpudret heter Dust it från osis och är en liten röd burk. Kan visa i bloggen. Puss igen

2009-08-26 @ 18:27:20
emme

Tack! Jaa..jag förstår varför...detta grupptryck..haha..

2009-08-27 @ 07:45:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0