samlar minnen i en ask

Denna helg är en samlarhelg. Jag är ledig, har ingenting planerat och mitt enda mål är att samla sommarminnen till hösten/vintern. Jag badade igår, åt vinbär och pratade med mormor.
Idag ska jag hjälpa mamma lite ute i trädgården sedan blir det mormors strand och bad som gäller. Jag vet nämligen att det kan vara sista vackra, varma helgen och nu måste jag passa på. Mina kusiner lämnar Åland för denna gång på tisdag så jag ska umgås med dem också, ro över till ön "örfilen" och simma, det har jag lovat idag. Det ska blir riktigt somrigt och roligt! Härliga sommar! Imorse åt jag frukost ute och tittade på en söt fågel som badade, den dök nästan under vattnet och skvätte vatten...så söt, så mysigt. Några sommarminnen att spara i min vinterask.

Det enda som fattas (som vanligt) är min sötnos. Jag älskar att få umgås med honom, vi har så roligt ihop...♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0