motvind

Har varit och cyklat med Johan i över en timme, nästan 1,5! Det var skönt, speciellt nu när man kom hem. Under cykelturen har det varit mycket känslor...glad, trött, sur, arg, ledsen..haha...Jag blev så arg på min cykel som var så trög och på den eländiga motvinden som gjorde att det kändes som att cykeln stod still och till på köpet blev ajg sur på Johan som skratta åt mig och retade mig hela tiden....men som sagt, det gick över sen under den långa nerförsbacken på hemvägen när jag fick samla mig lite.

Sista dagen imorgon, ska bli skönt att få bli lite ledig innan skolan börjar faktiskt! Hemma blir det finmiddag imorgon - den kommer jag att berätta mer om senare :) och PafOpen med gulle resten av helgen! PERFEKT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0