mina änglar i sommarkvällen

Idag simmade jag direkt efter jobbet, det var verkligen uppfriskande och sköönt efter en lång arbetsdag i svettets tecken...hehe...har nämligen spenderat mycket tid i bilen idag och där existerar ingen air con. kan jag säga..pust!

Ikväll har jag fått umgås med mina änglar. Ja de är verkligen mina änglar för de finns alltid i närheten fastän vi inte ses och hörs hela tiden. Precis som änglar, fina, härliga änglar. Vi åt middag, satt och prata m.m. Härligt! Sedan kunde jag inte låta bli att åka ut på en cyckeltur i den vackra, varma sommarkvällen. Nu är jag svettig (igen) och slut efter backarna, duschen och spikmattan väntar! Imorgon är det fredag!!! Saknar min buse....♥

                                  
Vi ses och hörs snart igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0