jag

Var till frissan i måndags före vi åkte till Åbo. Jag tycker inte om stora förändringar när det gäller mitt hår eftersom jag älskar det som det är just nu men jag fick en lite svalare blond färg som blir snyggare och snyggare efter varje tvätt. "Sand" som botten och sen kalla blonda slingor på. Allt ville inte riktigt fastna då jag har (enl. frissan) väldigt poröst hår...men jag blev nöjd i alla fall! Såhär blev det:
 

Vilket åskväder det var igår i Åbo annars. Vi var tvungna att dra ur allting och det dundra och blixtra. Men jag tycker bara det är mysigt! Snart promenad dax men det ser lite mörkt ut på himlen idag också....får se om vi är blöta när vi kommer tillbaka...Jepp jepp...


Kommentarer
mia

du är alltid jätte fin min pärla. Jätte fin färg passar perfa! Puss

2009-08-27 @ 17:33:15
svar

Tack sötnos, du är alltid så uppmuntrande! Kram!

2009-08-28 @ 09:50:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0