i onödan

Igår blev jag nervös, helt i onödan. Jag trodde att tvättmaskinen gått sönder - igen! Efter mindre än ett år...det kan ju inte vara sant?! Tänkte jag. Den vägrade nämligen centrifugera tvätten, i programmet så hoppa den helt över det och i det separat centrifugprogrammet så stanna den när det var 13 minuter kvar...oj nej. Efter ca. 2,5 timmes funderande (med en promenad) tillsammans med Johan hittade vi en uppmuntrande rad i bruksanvisningen "om maskinen upplever obalans eller för tungtvätt i trumman kan centrifugering avbrytas eller helt skippas" (typ så). Vi testade att plocka ur och sätta på programmet på nytt - det fungerade! Min lilla maskin kände sig i obalans och ville tydligen inte riskera sitt liv för en badrumsmatta...haha..skönt att det fungerar nu i alla fall!
Idag:
Fixar med ex.arbetet....en månad kvar...två veckor för att skriva. Det ska nog gå...
Kaffe, köpa fotbollsbiljetter (japp det ska jag, helt otroligt) och göra yoooga.

Från H&M paketet sparar jag; En rosa (!) mysdress, en lila kofta och ett par svarta träningsbrallor. Resten var faktiskt för stort fastän det var stl 34?? Konstigt, ibland är 34 för litet och sen kan det tydligen vara för stort...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0